Kutay07 Kızlar bebeğim emerken memeyi almak için resmen savaşıyor ağzına tam alınca da kendini itiyo tepiniyo kafasını sağa sola sallayıp memeyi çekiyor meme ağzından çıkınca da ağlıyo bunun sebebi ne olabilir yaşayan var mı 😞
NesAli Kutay07 süt hemen inmediği için olabilir benimkide öyle yapıyo benim gözlemlediğim ya gaz sancısından ya süt inmediğinden 😊
Kutay07 mrvtrkbyky mama yiyo çünkü ben yeni yeni emzirmeye başladım sağıp veriyodum yetersiz kalıyordu göğüslerim aşırı yaraydı hala yara ama unutmasın diye ara ara emzirmeye çalışıyorum ama yeni doğunca bile böyle yapıyodu ilk emdiğinde şimdi tabi daha kuvvetli kendini itiyo