Burcu75 Merhaba arkadaşlar 25 günlük bebeğimin gözünde kirpik kadar bir kıl var ve ben peçeleyle çıkaramadım böyle bir durumla karşılaşan varsa bana fikir verebilir mi
Deletedmom297 Burcu75 Üflemeyi deneyin. Eger çıkmıyorsa birakin kendi kendine çıkar. Bazen benim kizda da oluyor
Mltmgzgn Zaten peçete sürmeyin kesinlikle korneasına zarar verirsiniz. Kaynarmış soğutulmuş suyla yumuşak bir bezi ıslatın sürtmeden dokundurarak almaya çalışın öyle alamazsanız gözünü bol kaynamış soğuk suyla yıkayın
yayburcukadini Burcu75 yok yok birşey olmaz. Ben pamukla alayım diye uğraştım da gözünü kapatıyor alamadım sonra bıraktım artık baktım çıkmış.