Kızlar 25 gün önce sezaryen oldum. Bugün dikiş yerimi incelediğimde dikişin sağ tarafında bitiş noktasında hafif bi şişlik vardı. Sezaryenim Yapıştırma şeklinde yapılmıştı bu arada. Şiş kısmı Biraz sıktım beyaz iltihap çıktı. Alt tarafında da siyahlık görünmeye başladı. Acaba bu siyahlık kıl batması mıdır. Yoksa sezaryen dikişi olan ip midir? Bilgisi olan var mı?