Arkadaşlar merhaba
Oğlum Mart 2019 doğumlu yani neredeyse 16 aylık oldu. Amaa hiç memeden ayrılmıyor bı o meme bı bu meme. Birini emer diğeri ile oynar oyalamak istesem tepeme cikar üstümü açar yine de emer yani. Hep iki yaşına kadar emzirmek istedim sütüm olsub diye uğraştım vs ama gerçekten artık yorucu oluyor. Ve mesela yemek yedi ya anında yine emmek istiyor.. çözümü olan var mı 🤔