damlahira
[bilinmeyen] her türlü uyuyor
Zamanlagelen
Kucakta diyen %50lik kesim neredesiniz😊ben burdayim
AslhanDivarc
Hiç biri. Şşş eee diye diye uyutuyorum
AliyeAsel
[bilinmeyen] uyusunda nasıl olursa olsun 🤗
Hazalikra
[bilinmeyen] hepsinde uyuyo
Seyma16
[bilinmeyen] benim ki de canı nasıl isterse öyle uyuyo hatta bazen kucagimdayken uyumuyo ayaklarima alıyorum gene uyumuyo beşiğine koyuyorum uyuyo bazen de beşiğine koyuyorum kucağımda uyumak istiyo iste nerde uyumak istediğini bulana kadar deniyoz😁😁
SecilAhsenSura
O memede cevabını veren 46 şık çoğunluğa sesleniyorum yol yakınken bu huydan vazgeçirin en azından hafifi bi sarsıp yatağına öyle alın uzmanlar öyle öneriyor. Kuzum 1 buçuk yaşında hala memede uyuyor bıraktıramıyorum çok pişmanım emzık vermediğime ve sallamadıgıma 🙄
MilaMerve
[bilinmeyen] besikte agzinda biberonla uyuyor uyuyunca aliyorum
Fundaaa
Hepsi diye de bir şık olsaydı ıyıydı 😀