Kızlar bebeğim altı aylık bi kaç gün önce sürekli ateşleniyor ishaldi doktora götürdük birşeyi yok dediler şimdi ateşi kesildi ama şimdide ne beni emiyor nede mama yiyor hiçbirşey yemiyor sürekli uyku halinde sizce yeniden hastahaneye goturmelimiyim yoksa ne yapmalıyım acil yardım edin