Bu memikleme isinden bisey anlamadim. Bebe uyuyordu baktim bisey damliyor. Sut akiyormus gogsumden toktu ve uyuyordu. Yazik olmasin diye sagdim 2 gogusten 50 cc anca cikti. Bu arada gogsumun birinde sut oldukca az once onu emzirerek ve sagarak artirmaya calisiyorum. Neyse 50 cc sut gorunce cok canim skldi tabi kendi kendine damliyordu neden bu kadar az diye. Bebeklerin emmesiye sagma makinalari arasinda fark var bebek daha cok sut indirir diyorlar dogrumu. Eger dogruysa ne kadar fark ediyor bilgisi olan varmi. Isin enteresan tarafi sagdiktan sonra yarim saat gecmeden tekrar sut damlamaya basladi. Var mi ben gibi olan bu nasil is