Humeyra34 Selamün aleyküm anneler… Doğum sonrası makat çatlağı oluştu bende. 3 ay oldu geçmiyor önerileriniz var mıdır bunun için. Başına gelen annelerimiz yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Sedaahmet Humeyra34 benim başıma gelmedi ama oğlumda çatlak vardı. Doktor fito diye bi krem vermişti. Onu sürüyordum hep. 1-1,5 ay sonra tamamen iyileşmişti
TwinsmomDA Humeyra34 bacı ısırgan otunu kaynatıp lapa yapıyorsun oraya koyuyorsun bi 5 dakika bide zeytınyağı. Pırt diye geçti çok şükür kaç ay çektim
Humeyra34 Sedaahmet çok sevindim sizin adınıza İnşaAllah benim de geçer çok zor bir şey. Allah kimseye yaşatmasın İnşaAllah