Hanımlar 7 günlük bebeğim var . Uykudan uyandırıp emziriyorum altını alıyorum . Keyfi yerindeyse bir saat gözleri açık su sesi ya da başka ses açıp dinletiyorum konuşuyorum sonra tekrar uyutuyorum . Bu süreç böyle ilerliycek hep dimi . Ne zamana kadar gider bu şekilde . Acemiyim ilk anneliğim bu yüzden soruyorum