Kızlar selam
5 buçuk aylık kızım hepsi buradadan beşik almıştık severek kullanıyoruz yan tarafındaki korumalığı ilk zamanlarda aşağıya indirip yatağımın yanında anne yanı olarak kullandım haliyle hareketli artık kızım, hala yatak odasında o beşiğinde, ben yatağımda yatıyoruz korumalığını kaldırdım ama zamanla tutunup ayaklanınca düşer mi çünkü mesafesi çokta yüksek değil yatağı aşağıya da inmiyor öyle özelliği yok sabit ne yapmam gerekiyor bikaç ay sonrası ?