Annesininpamuguzeynepelif Yaptırdıysanız ne gibi haklarınız vardı, memnun kaldınız mı, sosyal güvencesi ne olursa olsun herkes başvurabilir mi, teşekkürler..💕💕
BhrKrmn Annesininpamuguzeynepelif özel sektör de yönetici olarak çalışıyorum tamamlayacı özel sağlık sigortam vardı hamilelik ve doğum zamanı çok rahat ettim hiçbir ödeme yapmadım özel hastanede doğurdum. İmkanınız varsa yaptırın bence
Deletedmom266 Annesininpamuguzeynepelif dogumu kapsayan olmasina ozen gostermek lazimmis. Tamamlayici saglik sigortam varken hamile kalinca dogumu kapsamamisti.
MarlaSinger Annesininpamuguzeynepelif kızımda yaptırdım. Çok memnun kaldım allianz sigortadan yaptırmıştık
Fatmabgoksel Annesininpamuguzeynepelif merhaba, hamile kaldiktan sonra yaptiracaginiz tek bir sigorta var o da Demir Hayat iki can sigortasi, 8 hakkiniz oluyor ve dogumu kapsiyor. Bunun yaninda kan tahlillerini kapsiyor idrar tahlilleri, ekstra seyleri kapsamiyor mesela renkli ultrason vs, ben pesin 5500 tl ye nakit yaptirmistim ve doguma kadar da yetmisti. Onun disinda normal sigortalara dogum teminati ekletebiliyorsunuz. Ama iki can sigortasi benim cok isime yaradi. Normalde dogum zaten hastaneden hastaneye farklilik gostermekle birlikte 3000- 5000 arasi. Bunun yaninda doktora da ücret ödemiyorsunuz. Karli gelmisti bana. Bunu arastirip yaptirabilirsiniz
Annesininpamuguzeynepelif BhrKrmn ben de memurum , emekliği sandığı güvencem, eşime eşin memursa olmuyor falan demişler de arkadaşları, sizin bilginiz var mı, böyle bir durum var mı acaba , teşekkür ederim cevabınız için..
Semipermeable Ozel sirketten sigortam vardi muayne ve dogum ayriydi. Muaynelere hic ucret odemedim, dogumda son dakka hastane degisikligi oldugundan 2bin tl odedim acibadem icin
Annesininpamuguzeynepelif Semipermeable o zaman mantıklı sanırım kuzum, biz her muayeneye 100 tl veriyorduk, teaekkürederim cevabın için😘😘😘❤❤
Woody Annesininpamuguzeynepelif rica ederim. Tamamlayıcı sağlık mı düşünüyorsunuz yoksa doğumu vs kapsayan detaylı bir şey mi?
Deletedmom330 Allianzdan tamamlayıcı sağlık sigortam vardı. Doğum teminatı vardı teminatı verdikten 1 yıl bebek yapmıyorsun. Hamileyken 10 muayene hakkım 10tanede diğer branşlar için hakkım vardı. Doğumumda ücret ödemedim. Tahlillerede öyle. Doğum teminatlı 2bin tl ödedim doğum teminatsız 1100tlydi ☘️
Woody Annesininpamuguzeynepelif ilk 1 yıl olursa kapsamıyor diye biliyorum. Eğer tamamlayıcı düşünüyorsanız Anadolu Sigortaya bakın. Ufak tefek artıları var.
Deletedmom330 Annesininpamuguzeynepelif allianz benim ki. Benim bölgemdeki acıbadem hariç bütün hastaneleri kapsıyordu
MarlaSinger Deletedmom330 Acıbadem hariç mi ? Bu yeni mi çıktı ya şaşırdım. 2018 de doğum yaptım Acıbadem Altunizade de çok iyi olmuştu
Annesininpamuguzeynepelif MarlaSinger bi araştırayım kuzum çok saol, doğumda dahilse çok güzel, doğuma geçen sene 3 bin, muayene ise 1000 i geçkin vermiştim, düşünüyoruz ondan..