Dilossss21 Kızlar kızım ek gıdayı yine yiyiyor bi şekil ama ek gıdadan sonra sütümü almıyor . Bende almadığı için sütümü almayana kadar bişeyler vermiyorum çünkü gögsüm şişiyor ve ağrı yapıyor. Yanlış mı yapıyorum acaba ? Bu arada kızım 8 buçuk aylık
GoGirl Dilossss21 anne sutu aldigi icin bence porsiyonlari cok tutmayin karni cok doymasin daha cok emer
Yoyoyo191218 Dilossss21 bence 1 yaşından sonra yedikleri daha önemli ama 1 yasına gelmedigi için sizin sütünüzü ne kadar alsa o kadar saglıklı diye düşünüyorm. Yemekten sonra emmiyorsa önce emzirmeniz doğru bir hareket bence