amineerva Arkadaşlar bunu reflü için kullanıyorduk sonra iştahı çok azaldı kullananlardan fikir almak istiyorum böyle bir şey yaşayan var mı
Derin23 amineerva biz 2 kez kullanabildik bebeğim hiç sevmedi ve kabızlık yaptı, zaten cok katılasıyor
Guneeess amineerva bize de doktorumuz reflü için verdi. Kusma hiç yapmadı ama kabız yaptı bıraktık başka bir mamaya geçtik☺️
mother_of_2_boys amineerva kati bi mama olduğu için hemen aciktirmiyo günde kac kez veriyosunuz ben 2 kez veriyodum sabah akşam sakın bırakmayın mamayi reflüsü düzelmez ben cok cektim 4 kere bebegimi hastaneye zor yetistirdik ağızdan burundan kusuyordu
Woody amineerva biz yaklaşık 1 aydır kullanıyoruz. Aynı şekilde iştahı. Kilo alımı, boyu kusmadıgı için çok arttı. İlk başta kakayı 2 günde bir yapıyordu. Sanırım bunyesi alıştı. Birkaç gündür her gün yapıyor. Her öğünde kullanıyorum bu arada ben.
amineerva Derin23 kızım da iki günde bir kaka yapmaya başladı ama kabız olmadı katılaştırdığı için iştahının kapandığını düşündüm, 1 aydır çok az kilo almış ve hiç emmiyor böyle olan var mı merak ettim
amineerva Derin23 yok kullandıktan sonra öyle çok çok kusmuyo günde belki bir kez az kusuyor ama iştahı yok acıkmıyor
amineerva mother_of_2_boys günde bi iki kez veriyordum ama çocuğun iştahı komple gitti şimdi gaviscon verdi doktor ama bir aydır onu kullanıyorduk kusma falan azaldı da yemiyo zaten ne kussun
AsilAtaMom Bende 3 aydır kullanıyorum oğluma öyle bir sorun yaşamadım. Öncesinde Aptamil ar kullanıyorduk doktorumuz thickener in daha besleyici ve daha iyi olduğunu söylemişti.
amineerva AsilAtaMom evet kusması boğazına geri gelmesi çok azaldı ama kilo alamadı ve iştahı kapandı resmen acıkmıyor
hirasu amineerva ben kullandım hala daha kullanıyorum bu koyulastırıcı bir mama anne sütüne yada mamasına sadece bir ölçek koyup koyulasmasını beklıyorsunuz benim bebeğimde ne iştahını kesti nede kabız yaptı cokta memnunum