Bulutipek bir tane oda termometresi edinebilirsiniz. 22-24derece ideal sıcaklıktır bebek için. Kısa kollu body altına şort giydirebilirsiniz ya da sadece kısa kollu çıt çıtlı body yeterli olur Özellikle emzirirken sadece body kalsın üzerinde. Çoğu bebek bunaldığı için tam ememez. Ben aralıkta doğum yaptım. Hastanede yanıma sadece kısa kollu body, çorap, eldiven ve şapka giydirip getirmişlerdi. Odanın klimasını da 22 dereceye ayarlayıp gitmişlerdi. Evde uzun kollu body altına tayt giydirirdim. Çorap, eldiven yoktu. Emzirirken de mutlaka üzerini soyardım. ☺️ Elinizin tersiyle ensesine bakın. Üşürse bir kat eklersiniz.