canim yalmiş anlama lutfen❤
Bunun azı var çok olanı hatta aşırı bol olanı var.Onemlisi o ki,Allah daima sütlerinizi bol etsin nazar deģmesin
Ama lutfen boyle karşilaştirma yapmayin.Boyle sizin kendiniz yada başka anneler bile etkilene bilir.Inanki ola bilir bizim süt yok diye .
100 ml çikaran var 30cc zor çikaran da var.bak yuzden diyoru..Şimdi birisi yazsa ki bende 160 cc çikiyor.istemsizcesine pert ola bilirsin sana etki ede bilir.