Gizeem3535 14 günlük bebeğim var memeyi doğduktan 1 hafta sonra tuttu şuan emiyor ama kızlar uzun süre ve sürekli memede kalıyor acaba yetmiyor mu sütüm sizler nasıl besleniyorsunuz ne yiyip içiyorsunuz bebeğim biraz zayıf toplansın istiyorum neler yiyebilim sütüm yarasın diye
invisible33 Gizeem3535 yetip yetmediğini günlük kirlettiği bez sayısına ve miktarına göre de ölçebilirsin
Bircicekbirbocekannesi Gizeem3535 cok cok normal. Loğusanın bebegi yaka iğnesidir. Gerekirse 5 fakikada bir emzirin lutfen. Cene kaslari gelisene kadar bu sekilde az ve sık sık emer. Ama zamanla aralıkları kendisi acar. Memede uyuyakaldiginda çenesinin altına dokunarak uyarabilirsin emmeye devam eder. Ne ladar emerse sütünüz o kadar artar. Birde henüz çok kucuk. Korktugunda üşüdüğünde sizi ozlediginde kokunuzu ozlediginde kendini güvende hissetmek için hep emmek ister. Sen beni mi özledin bebeğim ben de seni çok özledim diyin. Sarılın opün koklayın. Emzirmeyi keyifli hale getirin.
Aybukemm Gizeem3535 biz 24 günlük olduk hala öyle memede kalmak istiyor sürekli emmese bile orda uyumak istiyor bir yerde okumuştum annenin göğüs kokusu amniyon sıvısının kokusuna benzermiş o yüzden bebekler kendini orda güvende hissedermiş ve sürekli memeye gitmek istermiş 🤗 et tavuk balık yumurta bunlar sütü yağlandırıyor diye biliyorum ☺️🤗😘
GunesinPoncikAnnesi Gizeem3535 çiğ badem , tahin helvası , dere otu , humana stil tea , ısırgan otu çayı, kuru incir ,pişmiş soğan,havuç,bulgur. Soğanı çiğ yemeyin gaz yapıyor
invisible33 Gizeem3535 canım benim sık sık emzir hiç vazgeçme ama kilo alımı nasıl doktor kontrolü 15 günlük be kadar geldi
invisible33 Gizeem3535 bez sayısını ve miktarını doktora söylemelisin destek başlamak isteyebilir ama sen emzirmeyi bırakma alarm felan kur
Gizeem3535 Gizeem3535 ilk doğduğundan 3070 di ertesi gün 2855 oldu 9 gün sonra 3150 ye çıktı daha 15 muayenesine gitmedim onada yarın gideceğim tartarlar tekrar
Gizeem3535 Bircicekbirbocekannesi evet sürekli çene altından uyarıyorum uyandırmak biraz zor oluyor onu konuşuyorum kokluyorum sarılıyorum göğüs ucumda pek fazla yok silikon uçlarla emziriyorum iki büklüm oluyorum bazen 1 saat memede duruyor emiyor yoruluyo duruyo tekrar emiyo bende anlamadım ki 🤦🏻♀️
Gizeem3535 Aybukemm aslında hepsinden tüketiyorum ama bilemiyorum inş doyuyordur günde 2 kez mamayla takviye yapıyorum
Bircicekbirbocekannesi Gizeem3535 silikon uç yerine şırınga ile göğüs ucu çıkarma diye bi araştır videolarını izle uygula daha rahat olur canım. Silikon uç bi sure sonra eziyet oluyor.
Htlpyrk Gizeem3535 silikon ucu birakmak icin facebookta emzirme akademisi diye bir grup var oraya uye olun. Silikon uc bir sure sonra sut uretimini azaltacaktir annesi. Bebeginizin salyalari gogsunuze degmedigi icin. O grupta nasil birakacaginiz video ile anlatiliyor.
niloyaaa Gizeem3535 mamayı biberonla vermeyin meme reddi yaşayabilirsiniz eds diye bi sistem var mamayı öyle verirseniz hem sütünüzde artar:)
Gizeem3535 Bircicekbirbocekannesi evet kesinlikle eziyet oluyor ama şuan artık eme eme ucu çıktı ara ara sadece memeyi veriyorum şırınga yönteminide bi bakayım yinede sağol canım
Durusumm Gizeem3535 yenidogan bebek surekli emer biz ilk 40 gün yapisik ikiz gibiydik surekli emiyordu. Sonrasnda yavas yavas daha kisa emmeye basladi