Esra1260 umarım uzun sürmez. Büyük oğlum da erken doğmuştu. Göbek fıtığı, reflü, kolik derken 9 ay boyunca canımız çıkmıştı. Hala çok zor bir çocuk. 10 yıl sonra yine zor bir bebek ile karşı karşıyayız 🤤😁 ayağımda da sallıyorum, yine faydası yok maalesef. Büyük oğlum emerken uyuyordu. Bu sıpayı saatlerce sallıyorum, yook uyumuyor gündüz