Merhabalar, bebeğim 31 haftalık doğdu 56 günlük hala küvezde. Hidrosefalisi var maalesef şuan başında rezervuar var. Bugün emzirirken bir şey fark ettim uykuya geçişte gözlerini açıyor (ama uyuyor) göz bebekleri sağa sola yukarı aşağıya kayıyor gülüyor dudaklarını oynatıyor. Bunlar normal mi? Yoksa epilepsi belirtisi gibi mi sizce?