zeynominik 23 gün önce doğum yaptım. İç dış fazla dikişim var ve dış dikişlerim hala iyileşmiş değil. En son ağda ile temizliğimi doğuma gitmeden bi kaç gün önce yapmıştım. Şimdi rahatsız olmaya başladım. Sizler ne kadar zaman sonra ağda ya da jilet yaptınız?