İyi günler 4 aylık bebegim var benden 1 ay önce sma mama işti ilk defa ve aşırnındaa aşırısı kustu bildigin bilet çorba kartı çok rahat doldurur halbuki ki benim bebeğim kusan bir bebek değildir agız mendili bile kullanmadım hiç kusmaz şimdi de evolvia mama yo içirdim 30 luk sadece birkez yine kustu defalarca mamaya karşı bi tepki veriyor vucut yaşayan var mı mşye böyle yaşayan var mı