Suhedacan benimki de aynı ama sizinkinden erken başlamış bizimki.oğlum 2 aylık dediğiniz gibi 1. Ayın sonlarında elini emdiğinde çıkan şapırtı sesine uyanıp emziriyorum.bazen biraz ağlıyor ama onda da uyuyor aslında uykuyu da bırakamıyor.ben sorun etmedim açıkçası duyup uyandığım için ☺️