[silindi] sadece sütünü veriyorsam normal ama mamada veriyorsan 8gün fazla doktora götürmelisin. Lavman yapabilir korkma benim bebeğimede yaptılr bikere birşey olmuyor. Yada fitil verir. Zamanla düzene giriyor ama endişelenme😊bende zamanında çok korktum. Babeğim şuan 85günlük düzenli olarak gün aşırı yapmaya başladı. Başta 5gün yapmadığı oldu. Ama bem fitil tercih etmedim uyarmada yapmadım kendi kendine yapmayı öğrendi. Senin bebişin daha çok minik. Bağırsakları düzene girmedi ve ıkınmayı bilmiyor zamanlw öğrenecektir😊