Kkubu80 onların mideleri ne kadar ki illaki doyuyodur, bende ilk baslarda sizin gibi veriyodum doymaz diye bir gün doktor kontrolü vardı götürdüm cocugu patlatcskmısın dedi bana o günden sonra cok az veriyorum doyuyo zaten 90 cc bence cok hele emiypda bide maama zaten anne sütü digibi değil sisirici