Deletedmom60 canım merhaba kesinlikle önemsiz değil aksine çok dikkat etmen lazım korkutmak istemem ama sana başımdan geçtiği için söylüyorum maalesef bende sen gibi aynı şeyi yaşadım doktorumda bişey olmaz dedi ne yazıkki bebeğimi kaybettim kontrole gittiğimde bebeğim ölmüştü çok zor bir durum 38. Haftadaydım iki hafta sonra doğacaktı 😢sen bu doktoru değiştir lütfen bak sürekli hareketlerini kontrol et özellikle geceleri dikkatli ol saat te 1 iki sefer hareket hissetmen lazım hissetmezsen sağlık ocağına git baktır kalp atışı var mı yok mu ben yaşadım diye sende yasıycak değilsin korkma yinede sen ama çok dikkat et cnm uzan karnını dürt bak hareket var mı yok mu Allah sana bağışlasın yavrunu