asel_asya61 Tugbaertugrul evet zeytinyağı var içinde. Rahatlıkla alabilirsiniz. Bu uygulamada çok konuşuldu D vitamini. Geneli bu ikisini kullanıyor zaten
Gizemre Sibell wellcare sprey şeklinde günlük 1 fıs yeterli oluyor tera bazen damlası fazla gelebiliyordu ishalde yapmıştı normalde de gaz yaptı bizde