Hanımlar bebeğim yaklaşık 15 gündür meme emerken huysuzlanıyordu ama bi şekilde emiyordu son beş gündür gündüzleri memeyi hiç ağzına almıyor çok ağlıyor, dün gece de emmedi mama da iki saatte 40 cc içiyor daha fazla istemiyor. 20 günde sadece 290 gram almış, başına böyle bir şey gelen var mı iştahsızlık için çok erken değil mi ne yapabilirim