Merhaba anneler 3 aylik bebegime doktor alerji teşhisi koydu ve similac alimentum mama verdi icine pekmez koymama rağmen icmiyor.Alerjik mamalar genel olarak kötü oluyor ama birbirlerine kıyasla hangisinin tadi biraz daha iyi cevaplarsaniz sevinirim 🙏