GunesinPoncikAnnesi Anneler merhaba. Bugün 33 günlük olduk ve 2. Ayda 3lü aşı denen bi aşı varmış yaptıran var mı ve bebeği ateşlenen anneler nasıl yollar izledi önerileriniz varsa alabilir miyim tedirgin oluyorum ateşi ya düşmezse diye
Ikrazumra19 GunesinPoncikAnnesi evdt hepimiz yaptiriyoruz rutin asilar atesi olunca calpol veriyoruz bir kacgun huysuzluk oluyor geciyor
Mavibattaniye GunesinPoncikAnnesi bugun yaptirdim ayni anda rota asisini da agizdan verdiler calpol verildi Asinin iki saat sonrasinda bir cay kasigi calpol verdim suanlik huysuzluk var koluna ellemeyecekmisim ve uc gun banyo yaptirmayacakmisim her cocuk bir degil o yzuden hepsinde ates olcak diye bir sey yokmus ama ben yine de igneden iki saat sonra verdim calpolu acisini da alsin diye
Sineemmm2 GunesinPoncikAnnesi 2 bacak 1 kol oluyor aşılar canım bizim doktorumuz önden 2 bacak yapmıştı haftasına kolu yapmıştı ateş yapmadı ama baya huysuz oldu
GunesinPoncikAnnesi Mavibattaniye rota aşısı ağızdan mı veriliyor ? Siz ne kadara yaptırdınız aşıyı ? Bide vücudunun belli yerlerini soğuk kompres yapsam ateşi düşsün diye calpol vericem zaten de
GunesinPoncikAnnesi Sineemmm2 ya evet 2 kol 1 bacak 😔 canları da yanıyor bide ateşleniyorlar nasıl düşürdün ateşini
GunesinPoncikAnnesi Elfida-10 ben daha yaptırmadım yapılacak ama genelde ateş oluyormuş olmayan çocuklarda var inşallah bizde de olmaz
Mavibattaniye GunesinPoncikAnnesi rota agizdan veriliyor siringyla valla benim bebekte krin agrisi yapti huysuzlugumuz da var su saat oldu hala uyumadim soguk kompres hakkinda bir sey demediler zaten gerek kalmaz diye dusunuyorum insallah
Sineemmm2 GunesinPoncikAnnesi bizim bacaklarından olunca hafif ateşi olmuştu 37 en fazla calpol verdim şükür öyle geçti sürekli takip ettim gece felan da aşılar fazla ateş yapmıyor bize en çok huysuzluk yapıyor
Saredeniz GunesinPoncikAnnesi pazartesi 10 gibi yaptırdık biz de. Aksam 7 buçuk gibi ateşi 37.6 oldu 1 çay kaşığı calpol verdik düştü. Gece 2 gibi tekrar verdim. 2 gündür de biraz iştahsız gibi.
Arasannesi GunesinPoncikAnnesi bızde ates yapmadı ama huzursuzluk yaptı bebegım canı acıyor uykufan uyanıyodu tylol verdım rahatca uyudu ertesı gune bırseyı kalmadı
Canancann GunesinPoncikAnnesi canım ateş her bebekte olmuyo gözün korkmasın ama takipte olmakta fayda var. Ben her ihtimale karşı calpol bulundurmuştum evde ama çok şükür ateş olmadı hatta daha fazla uyudu o gün