fundasel Benim de bebeğim iki aylık şuan kuru mayayı şampuanıma koydum iyice çalkalıyorum her kullanımdan önce hem dökülmüyor hem de uzatıyo tavsiye ederim☺️
bprensimmm şu post valla beno sevindirdi desem yeri🤣 gülüyüm mi agliyimmi dedikleri şey tam da bu bebeğim 4 aylıkken bi dökülmeye başladı avuç avuç zaten saçım az ve imce telli. olan saçım sanki önüne dokuluyo sabah aksam banyo yapan ben sırf saçlarım döküldüğünü görcem diye banyo yapmak istemiyorum velhasıl kelam benden size derman yok 🤗 suan 5bucuk aylik olduk hergun gördükçe ağlıyorum sımdi alıştım gececek bişey olmaz diyorum kel kalmadım şükür 🤣 dökülme azaldı üzülmeyin dünyanın en güzel anneleri gececek bu günler 😘😍😍😍
Yigidinannesi bprensimmm aynı duygular içindeyiz taramaya dusa girmeye korkar oldum inşallah geçer en kısa zamanda
Yigidinannesi Papatyam çok güzel kısa sürmüş sizinki benim dogdugunda başladı az az su an çok yoğun 3.5aylikgiz
Yigidinannesi Icot hayır gidemedim çünkü havalar çok soğuk oğluma soğuk geçer diye korkuyorum bırakacak kimsede yok ama haklısınız vitamin eksikliğinden bencede
Icot Yigidinannesi evet dikkat edin soğuk bayağı havalar. Gidebilecek olursanız da en azından aile sağlığı merkezine gidin orada da yapıyorlar zaten. Bebiş anneden vitaminleri alıyor bu yüzden anneye takviye gerekiyor. Sizin de eksilmiştir muhtemelen.