kizlar mikrofalga firin alacagim. Marka ne tavsiye edersiniz
Esracm Ben Arçelik kullanıyorum 3 yıldır. Oldukça memnunum
Esracm Samsung kullanıyorum bende memnunum çok
Esracm bende arçelik kullanıyorum 3. Yılımız çok memnunum tavsiye ederim 😊
Esracm arçelik kullanıyorum memnunum