elifiii canım bende çok araştırdım. En iyi özel hastanelere de gittim. Süt diyeti verdi bana . Her şey yasaktı😟 Sütüm kesildi😞 Bebeğim hem meme hem mama alıyordu. Bebeğime bebelac pepti junior diye bitkisel mama verdi. Tadı çok acıydı içmedi.Pekmezle karıştırın dedi karıştırdık verdik ağır geldi. Öylesine içti. Kustu, su gibi kaka yaptı pekmez renginde. 😟 resmen bebek gözünü açamadı. Bioderma atodermin 3 tane ürününü verdi yüz kremi, yüz ve vucüt şampuanı ve duş sonrası yağ. 3 ürüne 219 TL para verdik ve hiç etki etmedi. Doktor bize en son kullanılacak ilaçları vermiş yani. Her şey boşunaymış. Bebeğimde bende çok çektik. Başka bi doktora gittik. Diğer doktorun verdiği kremlerle mamayla. Doktor dedi ki bu kremler olmaz .Siz bir cevizi çekiçle mi kırarsınız yoksa balyozla mı? Bu kadar kortizona gerek yok. O ilaçları tüm vucudunda alerji olan bebekler kullanıyor. Süt alerjisi demek için kaka da kan olmalı. Mukus olmalı. Yüzdeki kızarıklıkta etken olabilir ama verdiğim ilaçları kullanıp denemek lazım hemen öyle teşhis koyamayız.Diyeti de bırak dedi. Bana süt diyeti falan önermedi. Yediklerine dikkat et , abartmadan ye . Coresatin pembeyi 5 gün kullan kızarıklık geçince de mustela ile günlük nemlendirmeye devam et dedi. Ve şükürler olsun en sonunda bulduk çaresini. En önemli şeylerden birisi iyi bir doktora denk gelmek şans işi. Kızarıklıkların geçmesi için coresatin pembe kullan 5 gün. Hiç bir şey kalmıyor yüzünde. Ama sonrasında mustelanın hydra bebe yüz kremi ile günde 2 defa nemlendir. Pamuk gibi oluyor.Bizde de kızarıklık , kulak arkalarında pul pul dökülme vardı.2haftadır kızımın yüzünde hiç bir şey yok çok şükür 🙏🏻.bunları kullan etkisini görürsün inşallah acil şifalar🌸