Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 39 gün oldu fakat hala göğüs ucu yaram geçmedi doktorum madecassol vermişti iyiydi biraz ama iki gündür sarı iltihap gibi bi yara var cok ağrıyor oğlum alınca gözümden yaş geliyor bugun bepanthen aldım kullanıp faydasını gören varmı