@Gonul_celen canm doktor gazı vardır dedi ve şikayet 3gün sürer dedi bizim bugün üçüncü günümiz ben şimdi emzirirken yine uyukladı ve üstelik emdiği sütü oldugu gibi çıkardı ya acaba bu sütü çıkarması hani ben toparlanana kadar kendni yatagına koydum yani yarım dakika bile olmamışyır kucagıma alır almaz çıkardı sütü acaba bundan dolayı mı hani yoksa kusma mı sayılıyot ya valla manyak oldum resmen acaba diye diye kafayı yedim.rotanın prospektüsünde çnkü kusma vs (başka nedenler de yazıyor orda) oldgunda doktora danısın demiş..kusma gibi gelmedi bana ama bilemedm off iyice dangalak etti beni bu yavru