Merhaba,
Orası genel anlamıyla çok iyi bir hastane. Kendileri bebeğe yardımcı olamıyorsa hemen yardımcı olabilecek olan doktora yönlendirme yapıyorlar. Korkularınızı anlıyorum ancak öncelikle oradaki bir doktora götürüp başlangıç yapın, Allah yardım edip en doğrusunu nasip edecektir.