HsnaaE Daha yeniyim burda bebeğim 3.buçuk aylık sütüm yetmiyor mamada yapıyorum ama sadece süt vermek istiyorum neler yiyip içmeliyim böyle olupda neler yediniz ve sonradan da sütü olan varmı lütfen yardım
Aybukebuyuyor HsnaaE benim bebeğim de 41 günlük. Aynı şeyi yaşıyorum ve istiyorum. Beslenmemi düzeltip dinlenmeye vakit ayıracağım. Biraz daha artar ama mama dan kurtulur muyum bilmiyorum? Hemşire 3 öğün ye. Süt yapsın diye tatlı şeyler yeme dedi. Ben doğumdan sonra aynı kiloma döndüm. Ama bu emzirme sürecinde aşırı yedim ve hep tatlı. Biraz da gergin günler yaşadım daha çok yedim. Yarın bir başlangıç yapabiliriz
zelihacakar HsnaaE 47 günlük bebeğim var. Sütüm nerdeyse hiç yoktu. İçtiğim suyun, yediğim yemeğin, tatlının, dereotunun hesabı yoktur. E bebekte promalt içecek var onu denemeye karar verdik. 24 al 12 öde kampanyası vardı. İşe yaradı bende deneyin derim.
zhrhrdm HsnaaE bende doğum yapalı 1 ay olacak şükür emziriyorum bana da yulaf ezmesi önermişlerdi onu tüketiyorum bol su içiyorum ve dinlenebiliyorsanız mutlaka dinlenin uyuyun derim ben faydasını görüyorum
GlyAkyn HsnaaE kesinlikle bol bol su hoşaf tahin helvası ve eti burçak bisküvi ama su çok önemli en etkilisi o inşallah sütünüz artar 🙏🏻
HsnaaE Aybukebuyuyor aslında ben hiç bişe yemiyorum en başta bişeler yemem gerek biliyorum zorluyorum kendimi ama yok . Melisa cayı rezene çayı içiyorum fayda yok kosa sürede inşallah sadece süt ile doyurabiliriz yavrularımızı
Ebruelcin Aybukebuyuyor tatlıdan sonraki su ihtiyaci süt yapıyor, ama soguk havada da öyle lıkır lıkır su icmeyi istemiyor insan
Tugbaertugrul HsnaaE yemezseniz bebeginiz aç.kalir emzirebiliyorken bebeğinizi bundan mahrum etmeyin yapay mamalarla olmaz yazık bebeginize ne önümüze gelirse yememiz lazım en iyi besin anne sütü unutmayın bebeginiz cok daha sağlıklı olur hem hasta oldumu ann3 sütü iyileştirecek onu hemde anne sütünün ağrı kesici özelliği var
Tugbaertugrul Bebeğinizi bol bol emziren o emdikçe sütler gelecek fabrika gibi düşünün üretiyor sürekli ne kadar boş göğüs o kadar çok süt demek banada hemşirem söyledi gerçekten öyle bebeğim emdikçe artıyor. Süt yapsin diye de ek olarak yesil mercimek pekmez tahin patates bulgur pilavı daha çok var besin değeri artması için günde et tavuk balık yemeniz lazım büyük ihtimalle sizin sütünüzün besini az olabilir bebeğimiz doymuyodur o yuzd3n birde stresten uzak durun
HsnaaE Tugbaertugrul evet doğru söylüyorsun çok sağol inşallah artar yavrularımız bu mucizeden mahrum kalmasınlar
HsnaaE Tugbaertugrul evet ama aslımda bebeğimde memeyle savasıyor zor emziriyorum öekiyor kendini aç olduğu halde napıcaöı bilmiyorum
Maviseyyah HsnaaE göğüs ucum yoktu pes etme annesi asla pes etme kendinle inatlaş İnan bebek pes edip emmeye çalışıyor
Tugbaertugrul Siz onu zorla emzirmeye çalışın uğraşmadan olmuyor malesef benim.oglum ilk doğduğunda tutamadı çok tabi güçsüz oluyor kafaları 2 3 saat içinde alıştı ama kaç kere denemisimdir bilmiyorum
Mervesmsk Doktorum bana yemek, içmek, su, süt yapmaz sadece emzirceksin dedi. Misafiri evi bırakcaksın bunları düşünme dedi mama veriyodum bende yetmediğini düşünerek çünkü emdiği halde ve ağzından hiç cıkmadıgı halde yine aglıyodu krizlere giriyodu 36 günlük oldu hala gögüslerim paramparca dişlerimi sıkarak emziriyorum cünkü iyileşmiyo. Bebeğimin rahatsızlıgından dolayı mamayı yasakladılar sadece anne sütü yetiyomu yetmiyomu bilmiyorum ama sürekli emziriyorum öyle 2 3 saatte bir değil uyumadıgı sürece. Birde hergün rezene içiyorum
Ebruelcin Mervesmsk göğüs yarasi icin gumus kapak tavsiye ediyorum, ben onun sayesinde emzirmeye devam edebildim, iki marka var silverette(300₺) ve silver mum(225₺),
Ebruelcin Mervesmsk tabiki yediklerinin kalitesine gore sutunde kaliteli olacak, bi dr nasıl böyle birşey söyleyebiliyor anlamadim, herkes biliyor bol su icmenin sütü artırdığını,
Tugbaertugrul Göğüs yarası için madacassol kullanıyorlar bildiyim kadarıyla doktorunuza sorun öyle paramparça olur mu hiç bebeğinizin daha dişleri yok olsa ne olacak kim bilir