Prensesss_annesiii Kizlar normalde kizamik asiisi 1 yasinda oluyormus galiba ama bize saglik ocagi 8 aylikta yapilicak dediler varmi oyle bisi acaba ben 1 yasinda yaptirmak istiyorum cunku normalde o zaman oluyormus
Selcan Prensesss_annesiii iki kere yapmaya başladılar kızamık aşısını çoğu kişi 9 aylıkken yaptırdı 1 yaşında da yapıyorlar. Bu size kalmış ama biz yaptırdık ikisinide. Korumak için o.
Efe123 Bu uygulamalar insanı düşünüyor hep bahaneleri ne acaba diye bizde 7 aylığız daha bişey denmedi ama bakalım neden bir kereyken iki kez olcak insan korkuyor