Happymother54 Rojee ilk doğumdan sonra göbeğimi sardım hep sarkmasin diye ama ikincidrn sonra saramadim çok acıdı iki ameliyat arası 2 sene bile yoktu çünkü 😒 belki sarabilseydim kalmazdı 🤔 Amaan sağlık olsun göbek olsa nolur bı liposakşına bakar 🤣🤣🤣
Erva2344 Happymother54 anladım ne kadar ara verilmesi gerekiyor acaba ? Ben yeşil çay sakıncalı demişlerdi diye hiç içmedim kimi yerde de günde 1 fincan içilebilir diyordu ama bende yoruluyorum artık bu kilodan