Merhaba güzel anneler🌸 Kızım 48 günlük ve uykuya dalmasında sorun yaşıyoruz ayağımda sallıyorum kucağımda uyutuyorum yarım kundak yapıyorum elleriyle sürekli kendini uyandırıyor yüzüne götürerek..😞 Hepsini yaptığım halde uyanıyor gaz sorunu çok yaşamıyoruz emziriyorum kendim Günde 1 kez kimyon ve 2 kez Rezene içiyorum.. anason ve Melisa’da içmeye başlayacağım.. Geceleri sorun yaşamıyoruz gündüz uykumuzda sıkıntı var.. bu durumu yaşayan anneler tecrübelerinizi merakla bekliyorum, şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏼🌸💗