Deletedmom310 Cnprtk 4 aylık kızımı bir kere çıkardım kaynanam yüzünden trip attı yine kızım o gün çok kustu hapsirdi bidaha asla cikarmam
Mnli Cnprtk ben çıkarıyorum zaten şimdi yazlıktayız deniz duş havuz duş günde kaç kere girip çıkıyor suya yeni 8 aylık olduk biz de kışın da baby spaya gidiyorduk ordan dışarı çıktığımız çok oldu
BalYapanSinek Ben banyodan sonra kendim bile çıkmıyorum dışarı çok elzem bir durum yoksa. Kızımı da çıkartmıyorum. Üşütür falan allah korusun. Bir de burada havalar iyi değil pek. Ondan tedirgin oluyorum sizin oralara yaz geldiyse sıkıntı olmaz herhalde ☺️
Cnprtk BalYapanSinek yaz geldi de sayılmaz aslnda istanbuldayız bi yağmur bi sıcak ne giyceğimizi şaşırdk iyice sıcaklar gelsn öle yapim o zmn