[silindi] Bsecill 😅 valla dediğim gibi ben çok memnundum en kötü ihtimal evde bi küçük ona göre yastık kesersin yine olur.. antilop’da ki tek kötü özellik, ayaklarını koyacak yeri olmaması onun dışında gayet iyi 👏