Rabiaaa22 kızlar pişiği yada alerjiyi nasıl önleriz.(bepantol ve pudra harici,cnku onları kullanıyorm ama gecmedi)yada bunlar neyden kaynaklı olur?nelere dıkkat etmeliyim.?
Tuba0707 Günler süren piştikten sonra burda okumuştum Arko krem kullandım çok iyi geldi Tavsiye ederim