Kutay07 merhaba, zaten her ay kontrole gitmiyor musunuz? 1. Ayinda 2. Ayinda, kontrollerde doktor sizi bilgilendiriyor, ben aşılarini sağlık ocağında değil doktor kontrolune gittigimizde hastanede yaptiriyorum. Hem saglik ocaklari suan riskli hem de oradaki doktorun hemsiresini sevmiyorum 🙄 topuk kanini doğru düzgün alamamıştı 😡 düzenli olarak bir doktora götürmenizi tavsiye ederim gelisiminin takibi acisindan ❤️