Deletedmom44 Dün bişey yoktu sabah böyle bi kırmızı leke var neden acaba kendimi yırttı eliyle acaba sizce https://hizliresim.com/XvvcDy
K1996 Deletedmom44 aynısı henim oğlumdada vardı canım eldiven takıyodum daha 2 aylıktı ama oldu 15 gün içinde kendiliğindem gitti şimdi nokta gibi gözbebeğinde var eşiminde aynı yerde var
Rumeysa34 Kuzum bebim bebeğimde yapmıştı çizmişti yani 1 hafta sürdü doktor damla verdi mikrop kapmaması için bence bi doktora gitmelisin ah bu bebişler 🤦🏼♀️