Netice lohusayken terliyodum bende aama geçiyo sonra çoktan geçmesi llazımdı sizinde. o zaten aslında ter degil hamileyken vücudumz su depoluyomuş herhangi bir durumda olurda yiyip içimezsek diye bebegin su ihtiyacını karşılayabilmesi için dogumdan sonra terleyerek atıyoruz işte onu 😊