Haribo42 Hickirikhanim o dediginizin alti hafif pofuduk dimii ondan var bende ama buyuktu hic makinada denemedimm o kdr vok cesit varki saka gibi vallaa
Hickirikhanim Haribo42 Altı kaymaz oluyor ben mutfakta kullanıyorum özellikle çok ama çok ince olanlarından seçtim ayrıca çooook yumuşak. Büyük olmasına rağmen makineye sığıyor ve çabuk kuruyor.