Elda En korktuğum şeylerden biriydi uzun yola çıkmak. Şehir içinde yolculuk ederken bile zorlanıyorduk sadece emerek ve uyuyarak duruyordu arabada. Büyüdükçe alışmaya etrafı seyretmeye başladı ama yarim saat sonra mızmızlanmaya başlıyordu. Bu nedenle gece yolculuğunu tercih ettik. Daha rahat oldu gece uyudu uyandı tekrar uyudu vs