TalentedMom Bebeğim 3 aylık. Yaklaşık iki aylıktan beri kullanıyoruz, ben memnunum. Otomatik ana kucağında bile pek durmayan bir bebeğim var, oyun halısıyla baya oyalanıyor. Ama piyanolu almanızı öneririm, asıl sevdiği kısmı o çünkü ve bebeği hareket etmeye teşvik ediyor.