Kızlar merhaba. Keçi sütü inek sütüne göre daha az alerjen olduğu için bebeşime keçi sütünden yogurt yapmak istiyorum. İki seferdir pastörize keçi sütü mayalıyorum ama tam anlamıyla tutmuyor. Acaba yapmam gereken özel bişey var mı inek sütünden daha farklı ne yapılması gerekiyor?