Japonbaligininannesi
Ben hem emzirip hem mama verdiğim için mama cc de değişiyor. Bazen çok güzel emiyor hiç mama yemiyor, bazen süt az geliyor 150 yiyor… bazen 90, bazen 120… Ben de başlarda aç kalıyor nşye yemiyor diye üzülüyordum…ama hızursuz değil, ağlamıyor, kakası iyi çişi iyi demekki doyuyor…