aliyse063 benmde kızım çok kusuyodu hemde baya 3 doktor gezdik apız mendili değil hablu kulkanırdık aöa hiç öle bişr demediler yapyırdık sadece yarım saat bi saat kusmasın dediler bizde bebek arabasında gezdirdik uyudu ama bazen aşı okupta yakalananda oluyomus buna umarım bebeğiniz iyi olur erken fark edilmiş iyiki